You make me happy

Dagen började med att jag försov mig i 20 minuter, fixade mig på en kvart. Tur att jag inte skulle sminka mig. Men gick till bussen, tråkiga lektioner i början. Sen blev de mer roligt, har värsta låga blodtrycket, 112 va det och man ska helst ha 120. Jaja man dör iallafall inte tror jag. Men träffade mina boys. Sen satt man o eldade på en flaska, ja jag är lätt road. Tänk att en person som står mig väldigt nära hålla på som bara den så att man blir rädd och besviken. Är så chokad hur han håller på... Men fixade busskortet efter skolan och solade även, så nu är jag brun och fräsch. Ska plugga nu tänkte jag, har prov imorgon. Men hörs
2011-03-14 @ 16:49:54 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0