You left me to one side all the time

Nu ska jag bli bättre på att uppdatera på bloggen. Va i skolan idag, helt okej dag. Blir bara på bättre humör när jag är med älskade folket, annars sjunker mitt humör riktigt. Men satt i skolan en timme sen när jag slutade, va med Xander ett tag i skolan. Gick från skolan helt krossad o tårarna bara ville komma fram, varför sårar du mig gång på gång hela tiden?.. Tankarna snurrar runt hela tiden, ska jag stanna kvar här och tro att det kan bli något underbart eller ska jag gå ensam till en annan värld?. Vill inte bli sårad igen... Men bara för att jag har möte med rektor, mamma och mina lärare på måndag på SKOLTID så ska jag spendera dagen och helgen med att plugga till massor av prov som jag har i veckan, bl.a omprov i spanska och teknik, idrottsprov, biologiprov, teknikprov, säkert är det fler prov också. Men måste plugga järnet nu! Även att det är helg och inte är på mitt bästa humör att jag bara vill sitta o gråta och skrika så måste jag ändå..
Tiderna ändras för mycket, jag hade det bättre förra året..
2011-03-11 @ 17:59:40 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0