Varm dag!

Godkväll alla läsare!
Hann inte blogga idag när jag vaknade för jag skulle åka till Sandviken och sola solarium. Nästa gång jag ska sola måste jag ta 12 min. Blir så röd i ansiktet när jag tar 20 min. Men köpte lite gott till kvällen för det är ju final i melodifestivalen kommer inte ens ihåg vilka som är i finalen mer än Eric Saade och Danny. Men får hoppas att någon bra vinner. Men satt även ute när jag kom hem i solen och knäppte jätte fina bilder på min hund som borde bli modell tycker jag. Fick inte in alla bilder för jag har så mycket skit i datorn, den kraschar nog snart. Snyft! Men ska kolla på avsnitt från Solsidan och sen Big brother. Måste ju plugga till miljontals prov också för den delen. Men först måste jag slappa innan jag gör nå jobbiga saker. Men bloggar sen puss
2011-03-12 @ 18:04:17 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0