Värdelös dag

Natten började med att jag smsade en kille i sömnen och hade stängt av vibratorn på mobilen och sen sovit med mobilen så morgonen blev inte så bra, va helt död och jag försov mig i några minuter men de är mycket för mig som stressar som fan på morgonen när jag ska till skolan, men sen hade jag mensvärk som gjorde väldigt ont, va så trött så jag höll på o somna när jag gick in i skolan, kände hur ögonen bara snurrade och huvet blev black out kändes de som. Första lektionen hängde man över matteboken men jag klarade mig iallafall men de va väldigt svårt att tänka när man va så fruktansvärt trött och hade mensvärk. Så efter första lektionen så gick jag o sjukanmälde mig och gick till bussen. När jag kom hem så sov jag i några timmar, har haft eller har migrän, har haft de hela dagen. Ikväll blir de tidig kväller för mig för att kunna gå upp imorgon till skolan, men ska dricka vatten o ta värktablett nu så får hoppas de går över.

2011-03-29 @ 19:55:48 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0