VAR BERÄDD PÅ 20 SANNINGAR OM MIG!

1. Jag är så hemlighetsfull så det skriker om det
2. Har ingen kontakt med min mormor och morfar
3. Jag har haft en svår deppression
4. Jag har fobi för fiskar och jag kan inte äta fisk, + så kan jag inte bada i sjön när jag ser att det är fiskar där. Snacka om att jag fick panik när jag såg att det kom fiskar imot mig när jag badade i medelhavet förra året.
5. Jag älskar att finnas och stötta folk, säg bara till om ni behöver någon att prata med haha :) 
6. Jag blir lätt avundsjuk, vilket jag hatar
7. Jag är inte oskuld
8. Jag har linser på mig hela tiden för jag ser inget utan dom
9. Jag har inte haft förhållande på 2 år
10. Jag längtar tills jag fyller 16 om 8 månader
11. Jag är väldigt hyper, jag pratar mycket och skrattar en del
12. Jag verkligen hatar att bo i Storvik, skulle göra allt för att flytta till Sandviken
13. Jag har fått bilintresse, så det jag vill ha nu är en epa
14. Jag har gått om en klass när jag var mindre
15. Jag tål inte falska människor
16. Jag kan lätt börja gråta
17. Jag umgås mest med killar. Har typ inte så många tjejkompisar. 
18. Jag snusar ibland
19. Jag ska sluta o vara hemma mycket, man ska leva livet som ungdom
20. Jag mår bra av att äta grönsaker, vilket händer rätt så sällan
2011-03-19 @ 16:06:21 Mathilda Uimonen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0