Update hos Julia

Va hos hc idag o tog blodprov, sen tog jag mig till skolan. Va as kul o träffa alla söta ungar, men raggade eller rättare sagt fejkraggade på killar ute vid enen, dom stod på andra sidan vägen dock kände jag dom inte alls. men sen ropade jag massa saker o sen efter ett tag när jag o xander stod där själv så kom en av killarna fram tills oss helt random haha. Stod o pratade i evigheter med Xander om himmel o jord. Men tog halv fyra bussen hem, sen fixade jag väskan o käkade sen fick jag skjuts utav pappa till bussen.. Åkte till kungsgården me Julia, gjorde ett besök hos hästarna, stod o gosade med alla söta hästar. Sen tog vi bussen till Sandviken, gick till hemmakväll o köpte ben&jerrys och godis. Sen gick  vi hem o kollade beck, sen blev jag lite ah eller de ska jag inte säga här haha. men nu hålller lilla damen på att somnar så jag måste lägga mig nu för annars kommer hon att ta all plats i sängen för annars får jag sova på golvet elller i datastolen. Men imon äre sovmorgon sen ska vi va i högbo hela jävladagen, menmen har inge annat val. men nu ska jag sova. pusss!
2011-03-07 @ 23:34:22 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0