Stockholm city!

Tog 10 tåget till Stockholm från Södertälje centrum. Gick på stan när vi kom fram till Stockholm, sen när vi var inne på onoff så träffade jag på Kenza, tog kort med henne och pratade lite smått med henne, jätte trevlig tjej! + Är hon min största idol och förebild satt det betydde mycket för mig att få träffa henne och få en bild på henne och mig. Men tyvärr kommer bilden upp imorgon på bloggen. Käkade på donken, fast vi satt ute i härliga vädret! sooool äntligen, hade stor lust att köpa solglasögon men jag orkade inte. Men gick runt i Stockholm, nk stureplan osv.. Tog 14.12 tåget hem från centralen i Stockholm. Mina ben värkte som bara den när jag satte mig på tåget och sen skulle vi gå nästan en halv km hem också till lägenheten. Märks att jag är så otränad haha. Borde börja träna snart tycker jag. Men bloggar mera senare på kvällen, ha en härlig soligdag! puss



En bild från förra året i Stockholm
2011-03-02 @ 16:03:09 Stockholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0