Söndageftermiddag

God eftermiddag!
Ligger just nu i sängen och kollar på Tyra Sjöstedts blogg och kollar på sex and the city men man kan säga att jag har mest ögonen på tyras blogg. Men idag är det söndag sista dagen på sportlovet. Ska göra lite grejor idag, bl.a fortsätta städa mitt rum, duscha, lägga ansiktsmask och smörja in mig i Dove bodylotion. Imorgon ska jag ta blodprov och kolla vad jag är allergisk mot och boka tid hos illinium för ansiktsbehandling och sen är det skolan sen efter ska jag sola solarium om det blir så. Måste även ta mig till Valbo för att kolla på nya kläder osv, behövs verkligen. Men nu ska jag duscha. Ska lägga ut några tips sen på bloggen om jag hinner med det, så håll utkik på bloggen.

2011-03-06 @ 15:28:18 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0