Sex and the city

 

Nu har jag äntligen vaknat till liv igen, jag somnade även vid halv 4 imorse men det gjorde ingenting för mamma var ju uppe satt jag fick sova. Sov till halv 1 vilket var väldigt skönt. Men nu ska jag kolla på sex and the city serien sen blir det sex and the city 2. Att dom har slutat att visa sex and the city på tvn tycker jag är sjukt, det är ju jätte bra serie. Men nu ska jag slänga mig i sängen, eller inte ska hämta STORT glas vatten och sen slänga mig i sängen men inte med vatten glaset för då blir min säng blöt. Nu så ska jag lämna min käraste segaste dator som jag hatar ibland, de är lite hatkärlek med min dator. Men hörs i nästa inlägg

 

2011-03-25 @ 14:45:49 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0