Prao nästa vecka

mitt schema för nästa vecka
måndag: möte i 3 timmar
tisdag: fm 7.30 - 13.00
onsdag: ledig
torsdag: 21:30 - 7:30
fredag: 21:30 - 7:30
Ja för att vara prao elev så är jag nog den enda i Sverige som ska jobba natt på praktikplatsen. Men jag vill ju själv också, jag ska ju jobba hos mamma på muppboende "gruppboende". Liksom på nätterna finns det ju en dator och en tv med video + dvd och dom har barnfilmer + kan jag ta med egna filmer så kan dom två nätterna gå fortare. Nu ska jag plugga in hjärtats delar så jag kan dom. Nervös inför provet imorgon faktiskt. + Jag ska ju vara utan smink denna vecka, då hoppas jag att min hy blir mycket bättre också solar jag ju solarium, många säger att det blir bättre med huden då iallafall när man har porer och sånt som jag har. Men när jag har blivit tillräckligt brun så ska jag sola varannan vecka eller en gång i veckan sen ska jag använda brun utan sol från åhlens. Men nu måste jag bli smart nu och plugga.

2011-03-14 @ 21:23:24 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: jennhy

men oj :O ofta ni får prakitera på natten?:o det fick inte vi för att det är åldersgräns på 18 år. fast jag praktiserade ju i fem veckor också, kanske där skillanden sitter :) haha. hoppas det går bra!

2011-03-19 @ 14:05:47
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0