Om gårdagen

Gick upp kl 6 för jag skulle vara i tid på praoplatsen, gjorde inte så mycket. De va rätt så lugnt, nästan alla brukare skulle till Högbo och grilla korv. Så de blev inte så mycket o göra mer än att klä på dom och fixa frukost till dom. Hade det trevligt iallafall. Sen när jag kom hem så städade jag HELA mitt rum. Och sen träffade jag min sötnos, mötte han o sen gick vi hem till mig o hade kul. Gick med han till bussen runt 9 tiden på kvällen, de va en aning läskigt o gå hem själv när de va mörkt så Axel ringde mig. Så då blev jag glad, men kollade på big brother sen och gick o la mig rätt så tidigt typ runt tolv, började självklart bråka med en killkompis som jag bråkar ofta med nu för tiden... ååh hatar han. Men nu ska jag hämta stort glasvatten och ska kolla på beck - vita nätter. Puss
jag älskar dig min lilla ängel ♥
2011-03-23 @ 11:26:15 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0