om 7 timmar ska jag upp

Har suttit i min trånga säng och kollat massa roliga saker på datorn med Evelina och David. Ja om 7 timmar ska vi upp, vi fixar oss så fort som vi kan och tar tåget till Stockholm, hur härligt som helst, stureplan, nk, plattan och allt! älska verkligen! Ska verkligen flytta dit när jag har gått ut gymnasiet eller så kan jag söka gymnasium i Stockholm. Hmm vore nånting det! Älskar verkligen Stockholm city, det är verkligen en stor del av mitt hjärta, jag är stört kär i den kära stan! Men nu ska jag sova och tagga tills idag. Finns alltid på mobilen, kommer att blogga på mobilen när jag är i Stockholm. Blir mycket bilder och videoklipp hoppas eller hur? Godnatt puss

2011-03-02 @ 01:47:52 Södertälje 2011 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0