Måste städa idag

Blev sent inatt som vanligt för att vara mig. Gick och la mig halv 4 imorse och jag somnde runt 4, för jag tänker på så mycket saker när jag ska gå o lägga mig. Men vaknade halv 2 idag, skönt och sova ut när det väl är helg. Idag blir min dag till en städdag, det behövs verkligen. Chipspåsar och jordnöttspåsar överallt, glas överallt, kläder i sängen, tidningar och kuddar på golvet, solbrillor över hela skrivbordet, plåster, hårspännen och ja allt kan man säga! Har ju inte ork alls o städa när man har en bad day som jag hade igår. Men imorgon börjar min första praodag, då ska jag ha möte i 3 timmar om vad vet jag inte. Ska väl va delaktig i det jag med så kanske jag lär mig någon nytta. Måste också till skolan, först hämta engelskaböckerna och träffa killarna och juste måste också låna om min bok. Skulle jag egentligen gjort för ungefär 2 veckor sen, Ups! men ska hoppa in i duschen nu och sen blir det musik på hög nivå så blir det att städa. Hörs sen
Kan man tro att det här är jag för 3år sen? Jag var nog största fjortisen då i 6an. Då min fjortistid började
2011-03-20 @ 15:08:33 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0