Mamma jag vill ha den här mobilen

Jag vet att du läser min blogg mamma, så nu när du jobbar natt så kan du gå in på den här hemsidan
http://shop.onoff.com/Produkter/Telefoni__GPS/Mobiltelefoner/Visa_alla/LG_GT540_Optimus/prd21864054.aspx
För jag vill verkligen ha den här mobilen, och du klagar ju jämt på mig att jag bara vill ha en HTC för 4-5 tusen och visst jag vet att jag vill ha HTC mobil men nu har jag äntligen hittat en mobil i det prisläge som du tycker är lagomt för en mobil för att jag tappar min mobil ofta men jag lovar mamma jag ska ha mobilen i båda händerna. Du kan tänka på saken och så kan vi prata om mobilen när du kommer hem imorgon. Men först vill jag få bort min hemska hårfärg så du vet. Puss och kram från din käraste minsta dotter som älskar dig och är glad att jag har en mamma som dig som ställer upp i alla lägen. och jag älskar min pappa lika mycket som jag älskar mamma <3
Älskar även mina föräldrar
btw jag som är bebisen på bilden.
2011-03-04 @ 22:58:17 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: lejlaomerovic

fin blogg !

checka in min blogg oxå :)

www.lejlaomerovic.blogg.se

2011-03-05 @ 00:32:17
URL: http://lejlaomerovic.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0