Ledig fredag

Idag är jag ledig, slutade 7 i morse vilket var väldigt skönt för min sista praodag. I 9an funderar jag på att praktisera i Stockholm, att jag bor hos min farmor som bor i Södertälje så tar jag tåget varje dag till Stockholm. Det skulle vara grymt kul! Jag ska ju ändå flytta till Stockholm i framtiden så man måste träna upp och vara där själv också. Men idag har jag en ledig kväll ska iallafall kolla på big brother som börjar klockan 19 och sen ska jag kolla på let's dance finalen även att jag inte har följt det varje vecka men det är alltid spännande att kolla på finalen. Men ska smörja in mig i brun utan sol igen och måla naglarna rosa. Men bloggar senare puss

2011-03-25 @ 18:46:11 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0