Kort om dagen:

Va helt okej dag faktiskt. Måste säga att jag blir bättre o bättre i skolan på något sätt. Det tar sin lilla tid. Men idag har jag kört lite bil i Högbo, och jag klarade det galant! Andra gången klarade jag det skit bra, och sen rullade det på. Precis när mamma sa att jag var jätte bra så fick jag precis motorstopp haha. Men nu ska jag sova för en gång skull. Imorgon är det fredag och jag ska till bessemer till media med klassen, sen blir det donken käk. Men ska sova nu så jag inte är helt död imorgon. puss godnatt

Ska ladda upp gamla bilder på mig imorgon tänkte jag.

Satt o skrattade när jag kollade genom alla bilder från mig år 2009

2011-03-31 @ 22:05:55 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0