Just nu:

Har nyss dammsugit huset till mamma. Har varit lite lat utav mig på senaste tiden, ska börja hjälpa till mer nu!
Men sitter nu i soffan med min käraste dator som låter som en trasig motor förtillfälligt, ska snart ta ett glas vatten med citron i. Det är vidrigt men det är bra för huden och jag som har dålig hy så det är bra. Men måste städa mitt rum idag och packa ur min resväska gjorde inte det igår, spenderades med min vovve vid tv. Så det får bli idag istället, ska också byta sängkläder och måla naglarna igen. Men hörs sen!
Jag tycker att det är skönt att jag ska slippa min hemska hårfärg snart! Så jag kommer bli blond snart äntligen, trueblonde kommer tillbaka!
2011-03-05 @ 15:45:10 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0