Järbo inatt av alla ställen

Skolan idag, va faktiskt skit kul haha. Gick med Amanda till resecentrum efter skolan, snackade om exakt allting som vanligt, är så glad att jag har henne <3 men väntade på våra bussar. Även när jag kom till Storvik så små snöade det lite visste inte om jag skulle gråta eller dö. Men har nyss käkat o pappa fixade nya sms  till mig hihi sällan jag som inte orkar vänta på kvitton efter man har skickat beställning till gratis sms, så har jag smsat hela tiden o trodde att jag hade gratis sms, så fick jag påminelse av telia idag av att jag har lite pengar på saldot, så blev jag förbannad. Jag hade smsat upp 300 kr... Men nu kan jag smsa NORMALT igen haha, men ska packa lite för jag ska till Sandviken snart och sen ska jag och Amanda ta bussen till Järbo, så ska sova där inatt. Men bloggar nog där ikväll, så de blir skola imorgon som vanligt. Men måste packa nu, hörs finns på mobilen!

bjuder på mitt vackra leende.

2011-03-09 @ 16:00:22 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0