Jag vill inte se mitt liv utan dig

Jag känner mig helt tom och ensam när jag inte är nära dig. När jag är med dig så fylls hela mitt liv med glädje och kärlek, du ger mig så mycket. Jag är ledsen över hur jag är ibland mot dig, jag vill inget annat än att vara med dig. Ingen har varit så mycket värdefull som du är för mig nu. Jag vill kämpa kämpa kämpa för att inte svika dig. Jag skulle inte kunna leva utan dig, jag skulle vara så krossad så mitt hjärta hade stannat av panik och bara försvinna från världen. Jag vill inte se mitt liv utan dig, du har blivit en stor del av mig på så kort tid. Du har mitt hjärta i dina händer, du får aldrig slita sönder det. För mitt hjärta tillhör dig och ingen annan. När du sa till mig att ditt hjärta slog för mig så ville jag bara gråta glädjetårar. För du gör mig så glad och jag tänker aldrig på problemen som jag brukar ha. Inse att det är bara dig jag vill ha, jag vill ha dig, jag vill stå i din famn och kyssa dina mjuka läppar. Du betyder så mycket för mig, du ska veta att jag är kär på riktigt.

2011-03-30 @ 16:49:06 Feelings Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0