Jag längtar mer än någonsin!

Känner suget i kroppen att jag är så himla taggad tills vi ska åka till Kreta, och vi ska vara där i 2 veckor hur härligt som helst! Äta den goda maten, sola och bada och träffa alla underbara människor. Dricka ouzo till maten och mycket annat! Gå på byn varje kväll och äta på restaurang, åh tänker tillbaka hur det var när jag var där förra sommaren. En kväll drack jag lite för mycket så jag spydde hela natten och på morgonen, huvudet hängde på bordet när jag skulle eller försöka äta frukost. Men dagen blev bra när jag träffade på min snygga grek. Jammiie! Men gud vad jag längtar!
2011-03-21 @ 18:31:51 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0