Jag har hamnat ett steg ifrån dig

Skoldagen idag va rätt så rolig tyckte jag. Gjorde omprov för fjärde gången på tekniken och jag fick samma resultat idag igen, IG. Jag är inte så speciellt bästavän med tekniken. Men efter skolan så gick jag och Julia och solade, va rätt så skönt låg o sjöng när jag solade för jag hade radio på rummet. Sen tog jag bussen hem, smart kille på bussen som skrek att bussen skulle stanna istället för att använda stoppknappen eller han trök på den efter han skrek. Va så jävla random i verkligheten. Men när jag kom hem så åkte jag till Sandviken igen, skulle göra ansiktsbehandling. Va så himla skönt! Sen blev de handla massa nötter på ica maxi nu när jag vet att jag inte är allergisk mot det så har jag laddat med jordnötsringar, snickers och vanliga jordnötter. Mumma! Men ska plugga nu för har två prov imorgon, ett har jag inte ens läst på men jag tror idrotts provet är viktigaste. Men hörs sen då puss tjao
jag älskar min bästavän Julia Boberg mer än allt <3
2011-03-16 @ 18:39:24 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0