Jag behöver min off knapp!

Har kollat på big brother nästan hela kvällen, älskar Gurkan som bara den! Han har verkligen ett hjärta av guld. Men nu är jag sjukt trött och klockan är inte ens tolv. Men vad ska jag göra då när jag har gått upp halv 7 varje dag sen i måndags och kommit hem sent på eftermiddagen. Så det blir att tvätta bort sminket och borsta tänderna och byta om så krypa ner i sängen. Imorgon ska jag sola har jag bestämt, sen på söndag ska jag träffa Julia, i need en privat psykolog o då passar hon bra! Hon får alltid mig upp på benen hela tiden, oavsett var det är. Hon är alltid som tar imot mig när jag faller. Jag älskar henne mer än allt annat här på jorden, gumman jag vet att du läser det här, du ska veta att du är värd mer än guld och diamenter här på jorden. Du är värd så mycket mer. Om inte jag hade dig så hade jag inte kunnat fått luft i mina lungor, mitt hjärta skulle inte kunna slå, jag skulle inte ens leva idag om jag inte hade dig. Älskar dig sjukt mycket! Nu ska jag lyssna på musik och sjunga med min sjukt fina sångröst "eller inte" ett tag i sängen så blir det sova. Godnatt hörs imorgon

2011-03-11 @ 23:49:14 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig mathilda <3

2011-03-12 @ 10:22:08
URL: http://juliaakarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0