I Want a boyfriend

Det som saknas i mitt liv är kärlek, ha en pojkvän och bara vara med. mysa och trivas med. Jag har inte haft pojkvän på 2 år nu men jag har bara blivit utnyttjad utav killar. Så jag försöker inte satsa så högt som jag har gjort förut. Jag vet egentligen inte vad vissa killar tänker med egentligen. Men jag vill bara ha en pojkvän, en kille som bryr sig, omtänksam inte leker med känslor och inte bara tänker på sex, ja helt underbar ska killen vara. Inte perfekt, för ingen kille eller tjej kan vara det.

2011-03-06 @ 21:35:53 Feelings Permalink


Kommentarer
Postat av: jennhy

sv; jo så ser jag det också på saken :D haha! Men det känns lite orange/gult nu, fast det spelar nog ingen roll vilken färg jag har på håret, ser ändå bara orange/gul ut, är totalt allergist emot den färgen.. haha. ja jag hör av mig i veckan! :D



och du kommer att träffa någon tids nog! det gör vi alla :) det kommer med tiden, när det är meningen att hända helt enkelt. lev tills dess, och var inte orolig, för dagen kommer, det lovar jag dig.

2011-03-06 @ 22:18:20
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0