Djävul till dator har jag

Nu har jag rensat allt onördigt bland mina bilder och ändå är hårdisken full, har raderat alla låtar som jag har lagt in för jag har ju spotify. Och nu kan jag inte ens lyssna på musik på spotify för att hårdisken är "full". Nu kommer inte jag kunna leva vid datorn utan spotify. Seriöst bara dö datajävel, segare än snigel, låter värre än trasig motor, jävlas mer än allt. Kan ju förstå varför den är så seg och massa annat, har ju haft den sen 2006. Iför sig nu när jag inte kan lyssna på musik och inte vet hur jag lägger in bilder på datorn så kan jag ju slänga mig i sängen och dyka ner på böckerna o plugga sönder hjärnan så den brinner så jag nästan måste ringa brandkåren.

Kommer ihåg den dagen, vill ha tillbaka alla epadagar med killarna och med Julia. Saknar det som fan!
2011-03-12 @ 18:39:15 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0