Dålig uppdatering

Man kan säga att jag har varit upptagen sen i måndags. Har ju träffat mina vänner och då vill inte jag springa till deras dator o bara blogga för jag inte har uppdaterat så mycket. Men det ska bli ändring på det nu tycker jag. Igår/natt var jag i Järbo , stället suger men det var jätte roligt där. Va sjukt trött när jag kom till skolan va rätt så nära o åka hem men jag ville inte. Om jag hade åkt hem hade jag missat världens roligaste dag. De va fullgång på mig hela tiden när jag fick träffa mina boys och lite andra. Men det var en rolig dag. Idag när jag kom hem så käkade jag lite kollade på en film men missade slutet för jag somnade, så sov jag i 3 timmar otroligt skönt! Nu ska jag göra nånting, måste göra citron vatten är så sjukt törstig! Men bloggar sen puss

Ni gör mig på bättre humör varje dag, jag är glad att jag har er <3
jag älskar er underbaringar. Ni betyder mycket ska jag säga
2011-03-10 @ 20:01:20 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0