Beroende!

Jag är rätt så beroende av denna. Luktar även jätte gott så man kan nästan äta upp håret haha! Men det hjälper även jätte bra till håret, det blir lent och fräscht. Jag använder det varje dag faktiskt, och efter jag har plattat håret för att håret ska lukta gott. Inte så fräscht när håret luktar bränt. Men jag tipsar verkligen denna till alla som vill ha fräscht hår och vill reparera håret och speciellt topparna.
Nu ska jag smörja in håret med det :)
Och även en grej till. Jag blonderade sönder mitt hår förut och det vart väldigt slitet, topparna stog åt alla håll och kanter, så jag köpte den här för typ ett år sen och det har verkligen hjälpt ska jag säga, mitt hår ser inte alls slitet ut nu och självklart använder jag värmeskydd när jag plattar eller lockar håret, för det gör håret slitet.. Men ni som har slitet hår kan köpa den här tycker jag, den är inte så dyr tycker jag.
2011-03-04 @ 22:25:12 Tips Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0