At home in hell

Åkte med 3 bussen till Sandviken för att träffa Jennhy en snabbis. Sen ringde jag min käraste syster och frågade vad hon coh David gjorde så dom mötte mig vid enen så promenerade vi hem till dom. Va lite kul när vi var på väg till lägenheten. Tänker inte säga exakt vad som hände men det var skrattretande. Men tog 5 bussen hem senare och nu har jag promenerat hem i kylan och nu sitter jag här med min gosiga kudde. Fundererar på att höra av mig till min sötnos om han orkar träffa mig ikväll. Men det vet man aldrig, men ska kolla på big brother live nu så får man se vad dom håller på med, men hörs senare ikväll om jag bloggar eller inte.

2011-03-26 @ 17:56:53 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0