Äntligen tillbaka till skolan

Alla tycker väl att jag är konstig eller något men jag har saknat skolan så in i helvete när jag har varit på prao. Har haft sjukt kul idag, men sista lektionen blev för tråkigt. Men älskar att träffa mina söta pojkar, och sno cola av Eric haha. Men älskar verkligen skolan, bara för att träffa alla. Men fick inte tillbaka mina prov idag heller, så det va lite synd för jag hade kämpat somfan och längtat till den här dagen för att få tillbaka proven. Men ska bara ta de lugnt resten av kvällen, kolla på big brother osånt där. Måste hitta på lite grejor nu i veckan tycker jag med folk. Men ska dunka sönder mina högtalare nu och min kraschade dator som kommer att typ dö snart.

Saknar den dagen..

2011-03-28 @ 18:01:01 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0