tierd girl

ikväll ska jag lägga mig i tid för en gång skull. Jag satt nästan hela natten eller jag sitter hela natten framför datan tills klockan slår 3 då jag går och lägger mig och sen somnar jag vid halv 4 ungefär. Och idag blev jag så chockad när jag vaknade för jag kollade på mobilen så va klockan 14.15 jag gick upp direkt o fixade mig och åt frukost. Hur ska det bli när jag ska gå upp på tisdag? 8 timmar tidigare! hur ska det gå? nej jag ska lägga mig i tid ikväll, åtminstone runt halv 12 och inte mer. Men jag tror inte jag ska sitta vid datorn så mycket idag, för halva dagen vill jag spendera tiden i min säng och läsa ego girl. men ska börja läsa nu sen bloggar jag sen under kvällen. Puss
Gud vad jag saknar dom här underbaringarna! så himla långt kvar till skolan även att det bara är 3 dagar kvar men det är en evighet för mig! saknar er mycket, för mycket! <3
2011-01-08 @ 15:16:59 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0