Skoldagen

skolan dagen va faktiskt underbar! fast mådde illa på morgonen var nära o spy på första lektionen men det gick över sen. Träffade mina saknade boys! som jag har saknat alldeles för mycke! men dagen va as skön, sista lektionen va inställd så de va as skönt, va kvar i skolan me julia hade kul hahaha! sen kom mamma o hämtade mig, åkte till synsam o fixade linser, får dom på fredag typ. kommer se dåligt i typ 4 dagar..... kommer inte gå nå bra för mig. men idag har jag typ bara druckigt cola och ätit chips till lunch haha, bra kost för mig o julia! men ska göra matteläxan nu, om jag inte gör den får jag skolk imorgon? haha så de vill jag inte ha för de fick jag i fredags tror jag. men ska göra den nu sen kanske duscha o kolla på film, eller först kolla på film o sen duscha, sen ska jag va social med alexander hela kvällen så de kommer o bli en skön kväll! tagggga skolan imorgon, fast inte lektionerna men träffa underbara boysen som jag älskar mest av allt + min söta bästa snyggaste roligaste skönaste flummigaste underbaraste julia <3 men tänkte skriva av mina känslor genom min privatblogg, har inte skrivit där på ett tag, de är så mycket o skriva fan. men ska börja igen, så jag kanske mår bättre? lite iaf.. men ska kolla på film nu, hööörs!
FAN VAD JAG ÄLSKAR ER!
2011-01-24 @ 18:55:44 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0