Saknade morfar!

Fixade mig o allt i morse, vaknade med migrän men jag brydde mig inte så mycket. Sen när jag skulle gå till bussen så dunkade huvudet hårdare, hann bara gå 30 m ute så vände jag. Fick ur linserna direkt när jag skulle gå o lägga mig igen. Sen när jag vaknade mådde jag mycket bättre, fixade mig lite o följde med mamma o pappa till sandviken, träffade på saknade philip och john och en annan, va kul o träffa dom :) ah är hemma nu, sitter med Xanders mössa jag fick av han, fryser verkligen as mycket! idag blir det tv tittande, ska kolla på let's dance, åååh är fortfarande förkyld och har öronvärk samt ont i magen, precis där jag hade ont när jag åkte in på akuten. jaja ska dunka musik nu tills let's dance börjar, hööörres!
2011-01-21 @ 19:31:58 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0