Losing my voice soon

hade jätte kul igår med alexander och emil och jocke igår på msn, man ville ju inte gå o lägga sig och sova när man hade så kul. Men vid halv tolv så fick jag gå o lägga mig, jag kunde somna direkt det är bara för att förkylningen tar på min energi rätt mycket. När jag vaknade imorse så hade jag ont i mina öron och halsen och hostade så det skaver i halsen. Just nu håller jag på o tappar rösten, blir hemma imorgon också från skolan. Kan inte ens prata, inte andas genom näsan, är trött hela tiden. Men ska ta och lägga en halsduk runt halsen så det värmer lite och lika mössa så det värmer öronen lite.
2011-01-13 @ 11:59:25 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: jonas

riktigt fin header på dina ögon :)

2011-01-14 @ 01:32:06
URL: http://jonasfredrikronneke.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0