Gått i 4 timmar...

Åkte till Sandviken ändå för att träffa Tim, gav han sällskap när han delade ut reklam, tog 4 timmar och sen när jag skulle ta 8 bussen hem så va de fortfarande inte klart med reklamen haha, va as kul och träffa han. de va ett tag sen. men är dö trött nu känner jag och klockan är 22.16 lite bra tycker jag att jag är trött just den här tiden på dygnet. men tänkte tvätta bort sminket nu och sova tänkte jag, ska upp vid 12 imorgon för jag ska färga håret hos frisören. lite nervös är jag hur det kommer att bli men hoppas på det bästa, nej nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna och byta om så ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på american pie, sen sova. bloggar imorgon
JAG VILL HA!
2011-01-09 @ 22:21:01 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0