Vill bli blond!

Okej igga bara mitt ansikte för jag såg verkligen ut som ett miffo. Men känner att jag bara vill färga mitt hår, det är en konstigt och ful färg nu i verkligheten. Färgen är inte jag, jag ska bli ljushårig snart så är det bara, annars köper jag peruk och har på mig.

Liksom det ser inte ut som jag när jag har brunt här, det ser verkligen inte ut som jag, när jag kollar bilder på mig själv när jag har brunt hår så tänker jag bara "Är det där verkligen jag, har jag verkligen brunt hår?".  När jag jämför brunt hår och blont hår så är blont mera jag, Mathilda Uimonen ska vara blond så är det bara. Inte just platina blond igen men blond iallafall. Så är det bara

2011-02-14 @ 21:25:45 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0