School imorgon

la mig sent igår hade även ont i huvet när jag gick o la mig. sen somnade jag typ direkt eller smsade nån minut med Kim men somnade sen efter en kvart, men vaknade halv 7 av huvudvärk, gick upp o kände mig helt drogad och yr i huvet.. mamma såg direkt att jag hade typ inte sovit nåt. så jag var hemma, va skönt för de är inge skönt o va i skolan när man har ont i huvet. men vaknade runt 11 tiden, åt lite frukost o kollade datan o tv. har haft de lite små damp me en person haha, men kollade även på en störd film grown ups! as bra film satt o skrattade hela tiden hahaha, men imorgon blir de skola. har även sovmorgon för en gång skull! men bloggar imorgon puss nu ska jag kolla på familjen annorlunda
2011-02-07 @ 19:59:11 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0