Packat och klart fast ändå inte

Packade lite snabbt bara, när jag la ner kläder så tänkte jag... Fan jag måste slänga fula kläder och köpa nytt. Ska prata med farmor om pengar när jag kommer dit, då gäller det att shoppa loss! Blir nog ändå att jag får ta kassar hem med kläder.. Men sitter o dunkar musik nu, tänkte gå o lägga mig o sova nu. Är så otroligt trött, ska ju fixa volym i håret imorgon så det gäller att gå upp direkt istället att ligga o dra sig i en kvart som jag gjorde idag, blir så stressigt då och sen sätta i linserna sen, åh herregud! de är bara så skönt att inte fixa håret, när de är lite självlockigt, de är snyggt. Bryr mig egentligen inte hur jag ser ut längre, på hedäng va jag jämt fixad o allt. men nu är kan jag se ut hur jag vill, de är så skönt! ingen kommenterar nånting. Men bloggar kanske en snabbis innan jag åker till Sandviken igen imorgon, för jag ska hem en vända också. Men kommer ALLTID finnas på mobilen när jag är i Södertälje + Stockholm. puss på er :)
Södertälje för 3år sen med min gamla bästavän,syster, bästaste i hela världen, min andra halva. saknar allt!
2011-02-24 @ 22:10:06 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0