Mina vänner är allt för mig

Man kan faktiskt inte tro om mig att jag gick o la mig klockan ÅTTA igår kväll, kanske var för att jag mådde illa och va as nära o spy. somnade i underkläder haha, så sov jag as länge, men jag försov mig idag igen i en halv timme.. så jag gick upp 7 och fixade mig och sen tog jag 8 bussen till skolan. kom typ 30 min försent haha. men halva dagen sög! sen blev de bra, fick beröm på matten! blev as glad, för jag får aldrig beröm i matte... men tog tre bussen hem, trodde jag skulle dö när jag gick hem för de va verkligen svinhalt! men just nu lyssnar jag på min favoritlåt och äter frukost har inte ätit nånting idag mer än ahlgrens bilar av xander haha. men tänkte ta ur linserna nu och ta en varm dusch. imorgon ska jag faktiskt fixa till mig ordentligt, jag ska INTE ha mössa, inga mjukisbyxor och inge tjocktröja.. jag har nämligen det varje dag, eller inte mjukiskläder men mössa. exakt hela tiden! men ska fixa allt nu det som behövs, men hööörs
2011-02-03 @ 16:18:46 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0