Jag vill inte ha vinter längre!

Nu är jag riktigt trött på den här vintern, förra veckan så va det rätt så varmt och snön smälte lite. Sen kommer det snö sen! Galet less man blir, jag vill ha sommar nu! Orkar inte vara förkyld och ha varma kläder jämt. Jag vill ha sommar kläder, och att det ska vara varmt och det ska vara ljust ute på kvällarna och på morgonen, inte mörkt! De är faktiskt läskigt o gå till eller hem från bussen när de är mörkt.. Ne vill ha sommar NU!
Utanför mitt fönster
2011-02-07 @ 14:29:55 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! kommer ihåg att du hade en blogg på myshowroom förut. hur tog du bort kontot då??

2011-02-07 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0