I WANT YOU

helt okej dag, fast va skit trött när jag åkte till skolan, va alldeles yr! men de va okej dag faktiskt, va bara bäst när jag slutade. va med amanda hela dagen, skit kul me den lilla b-ruden! men va i skolan fram till halv fyra o sen gick vi med xander till bussen, sen gick man runt på stan me amanda, sen in på bibblan o satt där i hundra år o väntade på hennes mamma för att få pengar till att köpa pizza, sen när vi satt o väntade så kom ett fyllo fram till oss haha åh fyfan! sen kom en vakt som tur var.... men sen kom hennes mamma så beställde vi pizza o sen tog jag 6 bussen hem. så nu är jag hemma, ska duscha nu tänkte jag. men bloggar kanske sen puss
så söt man kan vara ibland tycker jag
2011-02-09 @ 18:58:58 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0