Du är allt jag önskar mig..

Blev ingen skola för mig idag, hade så ont i huvet. Somnade även med mobilen i handen, sen vaknade jag av att Xander ringde mig. Han ringer typ jämt när jag inte kommer till skolan, haha så söt! men har bara kollat på film ända sen jag vaknade och haft lite kul med en person på sms. men tänkte ta nåt att äta nu eller så tänkte jag duscha istället, men imorgon får det bli skola. slutar efter lunch imorgon, så skönt! bara två lektioner. men stannar nog kvar i skolan som vanligt. men bloggar sen! puss

saknar dig så himla mycket! skulle kunna göra exakt allting här i världen för att få tillbaka dig.. :'(
älskar dig så mycket <3
2011-02-10 @ 16:11:41 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: mimmi

det bästa du kan göra om du vill ha någon tillbaka, var svårflörtad tro mig de funkar :)

2011-02-10 @ 16:53:20
URL: http://mimmisigrid.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0