Bara när jag tänker på dig så vill tårarna falla ner

Jag saknar dig så att hjärtat svider hårt. Bara när jag ser dig så ser jag framför mig hur jag ligger i din famn och du håller om mig och kysser mig. Den svek du gjorde mot mig kommer aldrig att försvinna från mig, jag kommer aldrig att glömma smärtan inom mig. Jag kommer ihåg när jag träffade dig första gången, ditt leende mot mig fick mig helt knäsvag,jag ville bara krama dig hårt och säga att du är den enda jag vill ha och ingen annan. Du var så speciell på alla sätt, för en gång skull blev jag riktigt kär och jag kände att du var den rätta för mig. Även det du gjorde mot mig så vill jag ändå ha tillbaka dig och det vet du om. Jag älskar verkligen dig, jag saknar dig så mycket. Går inte att beskriva hur mycket jag vill ha tillbaks dig!
2011-02-07 @ 11:56:35 Feelings Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0