Alla ♥-ans dag!

Godkväll alla läsare!
Den här veckan har jag elevans val, och jag har valt cheerleading. Har dansat hela dagen fram till kl 14. Skönt med sovmorgon varje dag nu och sluta tidigt. Men efter skolan så gick jag och Julia och solade solarium på parkbadet. Va as skönt! Fick rand iallafall. Sen tog vi bussen till Gävle och gick på stan, sen träffade vi söta Matilda på bussen. Sen gick vi runt på stan och gallerian, provade lite kläder. Fast köpte bara ögonbrynspenna på h&m, men ska ut och shoppa imorgon med min käraste mamma och kanske min syster. Behöver verkligen nya grejer! O nu vill jag byta stil också, har ju bara haft mjukiskläder i skolan osv. Har tröttnat på det nu, känns som en liten ganster. Vill bli normal på nå sätt fast jag kommer aldrig o bli det, för jag är så omogen som man kan bli fast på ett positivt sätt. Alla vet ju hur jag är, men imorgon blir det dans hela dagen och sen shopping. Men kom hem runt halv 8 nu på kvällen, så har bara kollat på tv med mamma. Tänkte ta och duscha nu och gå o lägga mig, går upp runt halv 8 imorgon tänkte jag, så tar halv 9 bussen till Sandviken. Men bloggar mera imorgon, hörs då! Puss
Jag älskar den här bilden på mig själv, och många andra älskar den också!
2011-02-14 @ 21:17:41 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0