Plugga rejält!





Denna vecka består det mesta av att plugga, har haft ett prov idag och ett omprov får bara hålla tummarna för det bästa! Har även haft möte imorse med syon idag, gick hyffsat bra. Ska även hinna träffa S den här veckan också, så måste lägga in honom i mitt full späckade schema + måste jag handla julklappar också. Det är mycket nu, känns som jag håller på o går in i väggen snart när det gäller med skolan, är hur trött som helst, har ingen ork ingenting just nu. Skönt bara att det är 2 veckor kvar av den här terminen, men jag är ju så nervös när betygen ska sättas, men får tänka på det bästa. Men ska värma panpizza så jag får lite mat i magen, så jag klarar av att plugga hela kvällen, sen måste jag städa mitt rum också, ser ut som ett jävla bombnedslag efter jag kom hem från ullared i lördags, herregud ska jag säga. Får sitta i sängen med datan för att det är så mycket grejer på min stol och på bordet, men det ska jag lösa idag om jag hinner. Men bloggar sen när jag har tid under kvällen.

2011-12-06 @ 16:12:17 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0