Nu är jag vaken till liv igen

Hejhopp alla! Jag har sovit i 13-14 timmar och inte vaknat en enda gång eller jo vid 4 tiden när Amanda väckte mig med sms. Och nu är jag vaken till liv igen, det kan man säga att jag inte var igår. Då var jag ett vandrande lik bland folk. Idag består dagen att kolla på big brother som jag har missat, väldigt ovanligt för att vara mig. Och sen städa mitt hemska rum, ligger en hel hög med dumle papper och hela sängen och golvet med kläder och kuddar. Så måste städa på en helg, vilket jag hatar. Men nu ska jag fixa frukost till mig själv, och jag ska inte få det på sängen som jag fick igår hihi. Men hörs sen!
DÅ: 2009

NU: 2011
gamla bilder på mig kommer idag!
2011-04-03 @ 11:28:59 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0