Min cola special på donken

"Milkshake, ketchup, gurka, salt & peppar och currysås + fanta. Den va dock inge god, + Felix höll på o spy. Hade peppar smak hela dagen kan jag säga"
Hade min nya nyckelring i en dag.. Jalle tog min första och idag tog Philip min. Men jaja får köpa en ny igen haha. Iförsig jag har tagit 2 tändare av Philip satt. Men sen drog vi till bessemer i hemska regnet. Va faktiskt kul o va där. Sen drog vi till donken, hade as kul. Sen ica och senare till skolan. Hade 2 lektioner sen men de gick skit bra, jobbade som en galning vid datan med gruppen. Sen slutade vi och gick till bussen. Nu har jag precis duschat och ska föna håret tänkte jag. Men bloggar sen puss


En sommar år 2009
2011-04-01 @ 16:21:36 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0