Kundvagn

Godkväll på er. Vid 6 tiden så åkte jag till Sandviken för att träffa min bästavän Amanda, gick till donken en snabbis men sen gick vi till ica istället, pratade maaassor! Sen skämde jag ut henne för en kille haha, sen kom Emma också så de blev kul faktiskt, sen ville jag åka kundvagn men dom klagade på att de regnade, sen slutade regna så sa jag de så då fick jag åka kundvagn hihi, sen skjutsade Emma ner mig i en stor jävla sjö på parkeringen, fick skrattanfall och dom också, haha såg säkert skit fult ut för jag stog o juckade och hoppade fram kundvagnen, men de gick inte för de va en grop där jag stog, så fick hoppa ur vagnen så jag blev blöt... Hahaha hamnade även där 2 ggr.... Men as kul kväll, men nu sitter jag här o har aaaaaaas tråkigt. Måste göra mycket i veckan tycker jag. Så tråkigt o va hemma. Men ikväll blir de big brother äntligen! men bloggar imorgon puusss <3

2011-04-03 @ 20:35:09 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0