trase & banane i folketshus!

hade typ först lite so. sen drog vi te bussen typ vid halv nio, så kom vi te viken typ vid nio.. gick runt på stan, ah eller inga affärer va öppna , typ cp :o så alla gled runt o såg cp ut haha. så kom andra niorna, ye älskar dom! visa av dom. hahaha, sen gick vi in, satt typ nästan längst fram satt me evelina nän becca johanna o fanny , och hanna. ahaha när dom dära kom trase o banane, o kören, hahah fan dom hade rosa kläääder :o ! ahahhahaha x)) satt o skratta ihjäl mig. höll på o dö. så hade dom världens fulaste danser i varje låt. asså gud! höll på o dö. hahahhahahah!!!. satt o skrattade typ i en timme. skrattade så jag seriöst mådde illa. haha sen tog vi bussen hem. hade typ lunch då, sen no satt o läste bara, eller läste o läste satt o skratta bara me hanna. seriöst vi läser om växter o en massa på biologi. och jag visste seriöst inte att typ pollen va sperma till blomman :s så jag fick skrattanfall när jag lääste de  "pollen är djurens sperma" eller vafan de stog. shit asså. sen hade vi matte. blev sååå jävla arg!. kunde ingenting. oså peho tog ALLA PLUGGGGGGGISAR FÖRE MIIIIG! :O:O:O jävla åååååh!. sen slutade. gick hem o fixade mig lite, hade fått skolfotot också. lägger ut bild sen, värsta smilet hahahah shiiiiiiit, höll på o dö. men aja, har varit på mässan heeeeela dagen i sandviken, göransson arena. as jobbigt. sen gick vi in på maxi. fick en foundtation utav mamma. tack!. aja ska väl kolla på end of the line (y) pösss <3

BJUDER SÅ MKT PÅ MIG SJÄLV!.

2009-09-25 @ 18:46:45 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA va oxå där xDD

HAHAHAHAHA fan va fult de va :D

men sjukt kul, typ dansa med varje låt :D

de va bäst <3

2009-09-25 @ 19:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0