sug skola

hatar verkligen skolan!! :@

tråkiga håltimmar, tråkiga lärare, tråkig klass, tråkiga människor, tråkig skola, tråkig by, tråkiga läxor. åååh!

aja as trött imorse. sen fixade jag mig, gick te skolan typ kvart i åtta. först hade ja matte, sen spanska, sen svenska, lunch, so, håltimme åkte hem me hanna. sen gympa gick till tågstationen för ja är sjuk så då fick ja o nåra till gå dit. sen slutade vi vid kvart över tre. så gick ja ner till skolan o hämtade på mina grejer. sen gick ja hem. sitter här, ska byta kläder sen ska ja åka till sandviken. sen blire o slappa o sova lite, orkar inte göra nå speciellt idag. men ha de bra, puss :*

+ fick ja G på mitt soprov. bättre de än ig. aja ett litet leende blev de iaf.
och hälften rätt på matteprovet. då blev ja inge glad
och på spanskan fick ja alla rätt. muy bien!
2009-09-22 @ 15:44:18 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0