skrattat så jag har fått kramp i magen




( NI SOM KÄNNER MIG, NI VET HUR JAG ÄR )


efter skolan så åkte evelina o jag o mamma till valbo.
jag köpte en tröja på h&m. sen drog vi vidare till sandviken
åt på monroes. skämde ut mig där haha, såg liksom jimmy där
jag bahh: JIMMY??
så kollade han på mig också, hahahah skämdes somfannn!
sen drog vi vidare till maxi ica. så satt jag mig i kundvagnen me en påse på huvet
haha så körde evelina runt me mig där hahahaha, folk skrattade åt oss! xD
va så jävla kul. så letade evelina o jag efter en sån här en stor MER dricka
så gick vi runt där o letade, så hittade vi inte. så gick vi tillbaka till mamma,
så skulle evelina ha nå energidricka, så mamma bah: men hallå`? här är drickerna ju,
så va dom bakom oss. o vi gick ju förbi där tre,fyra ggr! hahaha. fan va ägd!
hon bah: haha sällan ni två!.
ahmen, skrattade verkligen så ja fick kramp i magen hela kvällen.
har nyss kollat på idol. kollar just nu på kändisdjungeln,
blir o va hemma själv imorrn från 14 till 22.30
får se va ja hittar på i detta hus?
blir väl o dunka musik, så högt som jag inte får ha när alla är hemma.
dom blir typ fett irriterad på mig, för att ja dunkar så högt så att de hörs ut, dunkar i golvet o väggarna
men how cares? not me. men skit samma. ska dricka lite nu, men hörs sen, puss på er!
2009-09-11 @ 21:07:04 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0