provinflensa?

ont i halsen som bara fan, ont i huvet varje dag, kan inte äta, trött varenda dag, näsan håller på att bomba allt.
men jag tänker fan inte vara borta från skolan. för jag vill inte missa nått o jobba ikapp. den saken är klar. jag ska helt seriöst försöka gå alla dagar nu fram till jullovet. och dom dagarna ska jag plugga verkligen. jag får så jävla dåliga poäng på mina jävla prov!. så dra! -.- så jag ska helst börja plugga nu, inte för att jag är pluggnörd men vafan , jag vill ha bra betyg i skolan. som idag. jag har engelska prov idag tror ja? och jag har bara sett pappret en enda gång, och på matten vet jag inte riktigt heller. men hoppas verkligen inte de. jag gjorde iallafall läxan så då ska han hålla käften. men  nu ska jag fixa mig, så jag blir klar nångång. och efter skolan blire äntligen VALBO! :D har typ inte varit där på en vecka ;'o shit. men slutar 13.45 idag, så smsa hela dagen idag. men ha de bra i fucking skolan. håll käften öppen x) . puss !

JAG SAAAAAAAAAKNAR SEXAN! :'o <3
hanna & jag, <3
2009-09-11 @ 06:57:05 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

SAKNA SOM FAN <3

2009-09-11 @ 18:39:28
URL: http://juliakaroliina.blogg.se/
Postat av: hanna

åh ja saknar sexan :'(( älskar dig bbby <3

2009-09-11 @ 18:46:10
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0